П О Л О Ж Е Н Н
Я
ПРО МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ
КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
Методичне об”єднання класних
керівників – структурний підрозділ внутришкільної системи керування виховним
процесом, який координує
науково-методичну роботу класних керівників.
Основні завдання методичного об”єднання класних
керівників.
- Підвищення теоретичного,
науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань
психології та педагогіки.
- Забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання
і соціалізації учнів.
- Озброєння класних керівників
сучасними виховними технологіями та знаннями сучасних форм і методів
роботи.
- Координування планування, організації
та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів.
- Вивчення, узагальнення та
використання передового педагогічного досвіду роботи кл.керівників.
- Сприяння становленню і розвитку виховної роботи
класних колективів.
Функції методичного об’єднання класних керівників.
- Організує колективне планування і
колективних аналіз життєдіяльності класних колективів.
- Координує виховну діяльність класних
колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі.
- Планує і постійно координує принципи
виховання та соціалізації учнів.
- Організує вивчення та запровадження
класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів
виховної роботи.
- Обговорює соціально-педагогічні
програми класних керівників і творчих груп педагогів, матеріали
узагальнення передового педагогічного досвіду роботи класних керівників,
матеріали атестації класних керівників.
- Оцінює роботу членів об”єднання,
клопочеться перед адміністрацією школи про заохочення кращих класних керівників.
Документація методичного об’єднання класних
керівників.
Ø
Список
членів методичного об”єднання;
Ø
Річний
план роботи методичного об”єднання;
Ø
Протоколи
засідань методичного об”єднання;
Ø
Аналітичні
матеріали за підсумками проведених заходів, тематичного адміністративного
контролю (копії довідок, наказів);
Ø
План
роботи творчих груп;
Ø
Теоретичні
і практичні розробки з проблемних тем творчих груп;
Ø
Інструктивно-методичні
документи про виховну роботу в класних колективах і діяльність класних
керівників;
Ø
Матеріали
“методичної скарбнички класного керівника”.
Структура плану
роботи МО класних керівників.
- Стислий аналіз соціально-педагогічної
ситуації розвитку учнів та
аналіз роботи МО, проведеної в попередньому
навчальному році.
- Педагогічні завдання об”єднання.
- Календарний план роботи МО, в якому
наявні:
Ø
План
засідань МО;
Ø
Графік
відкритих заходів класів;
Ø
Участь
МО в масових заходах школи.
- Підвищення фахової майстерності
класних керівників:
Ø
Самоосвіта
класних керівників;
Ø
Участь
у курсовій перепідготовці;
Ø
Підготовка
творчих робіт, виступів, доповідей;
Ø
Робота
з атестації педагогів.
- Вивчення та узагальнення
педагогічного досвіду роботи класних керівників.
- Участь у тематичному і персональному
контролі за виховним процесом.
Немає коментарів:
Дописати коментар