Положення про МО

П О Л О Ж Е Н Н Я
ПРО МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ



            Методичне об”єднання класних керівників – структурний підрозділ внутришкільної системи керування виховним процесом, який координує  науково-методичну роботу класних керівників.

Основні завдання методичного об”єднання класних керівників.
  1. Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки.
  2. Забезпечення виконання  єдиних принципових підходів до виховання і соціалізації учнів.
  3. Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями сучасних форм і методів роботи.
  4. Координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів.
  5. Вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи кл.керівників.
  6. Сприяння  становленню і розвитку виховної роботи класних колективів.

Функції методичного об’єднання класних керівників.
  1. Організує колективне планування і колективних аналіз життєдіяльності класних колективів.
  2. Координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі.
  3. Планує і постійно координує принципи виховання та соціалізації учнів.
  4. Організує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи.
  5. Обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів, матеріали узагальнення передового педагогічного досвіду роботи класних керівників, матеріали атестації класних керівників.
  6. Оцінює роботу членів об”єднання, клопочеться перед адміністрацією школи про заохочення  кращих класних керівників.

Документація методичного об’єднання класних керівників.
Ø  Список членів методичного об”єднання;
Ø  Річний план роботи методичного об”єднання;
Ø  Протоколи засідань методичного об”єднання;
Ø  Аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів, тематичного адміністративного контролю (копії довідок, наказів);
Ø  План роботи творчих груп;
Ø  Теоретичні і практичні розробки з проблемних тем творчих груп;
Ø  Інструктивно-методичні документи про виховну роботу в класних колективах і діяльність класних керівників;
Ø  Матеріали “методичної скарбнички класного керівника”.

Структура плану  роботи МО класних керівників.
  1. Стислий аналіз соціально-педагогічної ситуації розвитку учнів та
          аналіз роботи МО, проведеної в попередньому навчальному році.
  1. Педагогічні завдання об”єднання.
  2. Календарний план роботи МО, в якому наявні:
Ø  План засідань МО;
Ø  Графік відкритих заходів класів;
Ø  Участь МО в масових заходах школи.
  1. Підвищення фахової майстерності класних керівників:
Ø  Самоосвіта класних керівників;
Ø  Участь у курсовій перепідготовці;
Ø  Підготовка творчих робіт, виступів, доповідей;
Ø  Робота з атестації педагогів.
  1. Вивчення та узагальнення педагогічного досвіду роботи класних керівників.
  2. Участь у тематичному і персональному контролі за виховним процесом.


Немає коментарів:

Дописати коментар